Friday, June 26, 2009

Farewell Durian

Hall of Fame


Assalamualaikum w.b.k.t.....
Hari ini merupakan hari terakhir boss kita bersama di OSI Selepas 17 tahun berkhidmat. Satu majlis perpisahan,penyampaian sijil ICC & Pesta makan durian telah diadakan bagi meraikan perpisahan ini!
Apa punya ayat daa....

' Majlis dengan segala hormatnya mempersilakan orang yang nak berhenti'
Lagi la ntahapapantah punya ayat....

'..Saya sebenarnya sayang kat kamu semua ni,tapi apakan daya saya......'
Ahhh.... tidakkkkk!

Terima kasih la untuk cenderahati ini... saya akan simpan sebagai kenangan!
Cost: RM 150 after nego.
Total collection dari semua pekerja adalah sebanyak RM152.
Terima kasih banyak untuk semua yang menyumbang...jasamu tetap dikenang.

Apa Lagi.... Kasi Belahh......
Perhatian!
Peralatan digambar adalah digunakan untuk tujuan mengopek durian,
Tiada niat lain selain dari durian sahaja.Boleh kira pesta makan durian ke kalau sikit macamni?
Collection dari semua pekerja untuk beli buah durian.
Total: RM 150


Apa ni semua benda nak kena collection, kompeni tak bagi duit ke?
-company tengah sengkek,rugi 9 juta beb!

Kenape! Tak Percaye? well done Pak Dan.

As 25-june- 2009
enchik kalau nak nampak clear lagi, sila click je kat gambar tu . tq.


Bersama Bapak-bapak.

Ajis: Aku terima nikahnya. eeeh silappp...
Sorry la bos kalau ada salah & silap sepanjang kita berkerja bersama!
Lumrah manusia, kita ni kadang-kadang ada tak betulnya.

And the last but not least,
Dear all;
Hari ini merupakan hari terakhir saya bersama OSI setelah berkhidmat selama 17 tahun. Segala kenangan bersama anda semua semasa senang & susah akan tersimpan di hati saya untuk selama-lamanya. Kepayahan mengatasi masalah semasa LM/Iswara, Wira tidak akan saya lupakan. Masih segar dalam ingatan saya kali pertama OSI dapat membekalkan VIVA ke Perodua anda semua tanpa mengira penat lelah bersama-sama saya bekerja siang dan malam. Ada kalangan kita yang terpaksa melupakan berbuka puasa bersama keluarga tetapi tetap bekerja dan terpaksa berbuka puasa di line.
Semua kenangan itu tidak akan saya lupakan sampai keakhir hayat saya. Saya amat berbangga dan berbesar hati dapat bekerja dengan anda semua. Saya percaya saya tidak akan jadi seperti sekarang ini jika bukan kerana anda semua.
Di kesempatan ini saya memohon maaf dari anda semua jika sepanjang perkhidmatan saya ada yang terasa & tersinggung atas cara saya bertindak. Namun segala-galanya ikhlas untuk kebaikan anda semua dan syarikat, tidak lebih dari itu. Mulut saya mungkin celupar tapi hati tetap merasa bersalah untuk membiarkan anda terkapai-kapai. Tunjuk ajar tidak pernah lekang dari saya untuk anda semua. Saya faham tidak semua yang saya lakukan itu dapat memuaskan kehendak hati semua orang. Ketidak puas hati tetap berlaku pada sebahagian dari kita. Sebagai manusia saya tetap ada kekurangan, kerana tidak ada manusia didunia ini yang sempurna melainkan Allah. Itu bukan alasan dan kerana itu saya memerlukan kamu semua untuk saling lengkap melengkapkan antara kita.
Akhir kata kita berdoa kepada Allah agar kita semua dapat melalui semua kepayahan ini dengan jayanya. Kita berdoa OSI akan terus maju. Harapan saya agar kita saling berhubung biar pun jauh.
Terima Kasih yang tidak ternilai dari saya;
Azlan Mohd Sharif
Card No: 3029.

FROM ALL OF US
Well Done Sir & All The Best!

wassalam............

1 comment: