Friday, April 24, 2009

CEO Visit Reply




Surat Terbuka Untuk Pengurusan Tertinggi OSI.



* Entry ini terpaksa dikeluarkan atas sebab yang tertentu-harap maaf.



....dan katakanlah walaupun ianya amat pedih bagi engkau dan orang yang mendengarnya!

Maint II: aku cukup sedar masa menulis benda ni,apapun yang terjadi bagi aku bukan satu masalah! pasal aku bukan syok sendiri. Bila kita diberi amanah, Laksanakan. itu satu tanggunjawab beb!
huh...!


Tidak engkau seorang juang hingga titisan,
Rempuh, tak berharapan,
Nanti aku disana, diufuk pemikiran
Lalu menghayatinya...........

Didalam kubur manapun, jasad aku ditanam...
Aku,akulah jua.....
Kita laksanakan mata hati yang damai,
disana kejujuran....

Semarak impian, segunung harap dipulang
Usahlah diragukan keupayaan sendiri
hati yang membara mengikutkan kata apa?
jawapanya disini......
Semangat kita yang hilang!

Semangat yang hilang - XPDC -Brutal Album.


1 comment: